vineri, 3 mai 2013

PROBLEMELE

Uneori mă gândesc la ce sunt bune problemele.
După cum am observat  până acum, problemele pot fi de proporţii, poti fi mici, dar cel mai multe probleme sunt totuşi extrem de mari.
Eu am avut parte de o grămadă de probleme, apar la mine la fel de des ca vânătăile. Nu trece o zi fără să am o problemă sau o vânătaie, iar dacă trece fără să am , atunci a fost o zi ciudată. De unde? Quan Ki Do, bicicletă, role sau alte obstacole...
Toate persoanele pe care le cunosc au probleme: mama, tata, Ştef, frăţiorul meu, dar mai ales prietena mea, Daria. Nu ştiu cum, dar are acelaşi număr de probleme ca mine. Este unul din miliardele de lucruri pe care le avem în comun.
Problemele apar des tocmai când te distrezi cel mai bine. De exemplu: eşti în toiul unei petreceri şi te distrezi. Deodată masa pe care sunt gustările se strică şi mâncarea se împrăştie peste tot. Este doar un exemplu de problemă.
Pentru a rezolva o problemă trebuie să ai mintea ageră. Dacă ţi se întâmplă vreodată genul acesta de problemă, trebuie să improvizezi: iei faţa de masă, o aşezi pe jos, pui gustările..dacă mai sunt... şi petrecerea poate continua.
Deci, cam aşa am aflat de câte feluri sunt problemele, când apar şi cum le rezolvăm.


Spiridon Ioana Alexandra, martie 2011  (9 ani )

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu